Colegios y centros educativos de España » Cataluña » Baix Penedès » Sant Jaume dels Domenys » Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys

Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys

Información completa y opiniones sobre Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys

Toda la información sobre el centro Público Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys en la zona educativa de Baix Penedès.

Contacto con Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys

Contacta a través de teléfono o email con el centro escolar Escola Els Quatre Vents de Baix Penedès.
Si conoces la página web de Escola Els Quatre Vents o cualquier otra información pública sobre este centro Público de la comarca de Baix Penedès "Escola Els Quatre Vents" por favor añadela en los comentarios para que esté disponible para todos los usuarios.
Nuestros usuarios también buscan:

• Horario de Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys
  • Información sobre el proyecto educativo de Escola Els Quatre Vents
  • Informacion sobre profesores de Escola Els Quatre Vents
Teléfono de Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys

El teléfono de Escola Els Quatre Vents de es el

LLAMAR a Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys
Correo electrónico de Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys

El mail del centro Público Escola Els Quatre Vents de es el

Dirección de Escola Els Quatre Vents

La Dirección de Escola Els Quatre Vents de la delagación Tarragona, en la zona educativa de Baix Penedès es:

Escola Els Quatre Vents
Carretera, s/n
Codigo postal: 43713
Sant Jaume dels Domenys (Baix Penedès)

Mapa de localización Escola Els Quatre Vents

https://maps.google.com/maps?q=Escola Els Quatre Vents+Carretera, s/n,43713,+,Spain

Información completa del centro "Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys"

Nombre del centro / Nom de centre: Escola Els Quatre Vents
Tipo de centro educativo / Tipus de centre educatiu: Público / Públic
Titular del centro Titular d'el centre: Departamento de Educación / 'Departament d''Educació'

Localidad / Localitat: Sant Jaume dels Domenys
Municipio / Municipi: Sant Jaume dels Domenys
Comarca: Baix Penedès
Zona educativa : Baix Penedès
Delegación / Delegació: Tarragona
Dirección / Direcció: Carretera, s/n
CP 43713
Número de teléfono / Número de telèfon Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys: 977 677 682
Codigo centro: 43005583
Centro tipo codigo: 1
Codigo localidad: 6
Municipio codigo: 43137
Codigo Comarca: 12
Coordenadas UTM X: 379333,724
Coordenadas UTM Y: 4572844,625
Coordenadas geográficas X: 1,558739002
Coordenadas geográficas Y: 41,298037313
Email: [email protected]
Estudios: Educación infantil de 2n ciclo, Educación primaria, / Educació infantil de 2n cicle, Educació primària,

Estudios de "Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys"

Los estudios que se cursan en este centro son:
Educación infantil de 2n ciclo, Educación primaria,
Educació infantil de 2n cicle, Educació primària,

Opiniones sobre Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys

Opinions sobre Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys

Si conoces Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys valóralo del 1 al 10 con las estrellitas:

Tanto si tu valoración es positiva como si es negativa nos encantaría conocer tu valoración extendida de este centro centro Público dependiente de Departamento de Educación.
Realiza tu comentario o crítica del centro Escola Els Quatre Vents en la parte inferior de la página.

Si eres alumno, antiguo alumno, profesor de Escola Els Quatre Vents de (Baix Penedès),... comenta tus opiniones, experiencias y críticas constructivas etc.

Si formas parte de los antiguos alumnos de Escola Els Quatre Vents, de la zona educativa de Baix Penedès, tambien nos encantaría que participaras.

Se pueden y deben realizar críticas a Escola Els Quatre Vents de pero no se publicarán comentarios que incluyan insultos, descalificaciones o consideraciones no relacionadas con el Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys (Cataluña).

Puedes realizar tus comentaríos, críticas y opiniones de "Escola Els Quatre Vents" libremente tanto en Español como en Catalán

Pot realitzar els teus comentaris, crítiques i opinions de "Escola Els Quatre Vents" lliurement tant en Espanyol com a Català.